258-ми Миг (Алекс)

Новите места за догодина. Прегледах ги.

8 коментара:

  1. това е за тази учебна година справочник :)

    ОтговорИзтриване
  2. със сигурност ще е руска филология, но къде... още се чудя :)

    ОтговорИзтриване
  3. @Боряна виждам че е за тази година - обикновенно има малка разлика в новите издания, прегледах местата за кандидатстването ми догодина :)

    ОтговорИзтриване
  4. shtoto si napisal za dogodina :)
    (izvinqvam se za latinicata)

    ОтговорИзтриване
  5. аз пък се извинявам, че съм те подвел, мисля че си разбрала какво съм искал да кажа :)

    ОтговорИзтриване
  6. е на догадки го карам, да :) не се чувствам подведена, да ти кажа :) няма аз да кандидатствам :)

    ОтговорИзтриване
  7. To s gledane ne stava, a s kandidastvane :Ppp
    Dan4eto

    ОтговорИзтриване