МИГ 229 (АЛЕКС)

КОТЕШКИ НЕВОЛИ

4 коментара:

  1. Малииииииии! :)
    Много нервна котка ще да имаш!

    ОтговорИзтриване
  2. И моето коте е такова. На всичкото отгоре се отнася с особено пристрастие към зарядното на телефона ми-докопа ли го и прекъсва кабела и така вече с трето зарядно :( Имаше си име котето, сега го наричаме Малкия бял кабелояд. Няма как, обаче, ще трябва да се нагаждаме.
    Успех в котешкото възпитаване :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ами така е и мене да беше ме оставил за 2 седмици заключен и сам и щях да ти надера и краката и ръцете а и очите щях да ти избода... и после чак да се зарадвам да те видя :P~ ~ ~
    Candido ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Аз съм ужасена :О Та още ли стоиш около това коте... аз не бих посмяла, но от друга страна верно ли 2 седмици стоя само горкото?

    ОтговорИзтриване