Днес, около 9ч. сутринта проведох следния разговор със служител на куриерска фирма.
1. Доставката закъсня с ден, като изрично бях им казал, че след 17ч. съм свободен, обещаха да ми звъннат 24часа преди да ми донесат пакета, за да се уговорим.
Служителя: Александър Камбуров?
АЗ: Да?
Служителя: Аз ли да се кача или ти ще слезеш? (???!)
АЗ: За?
Служителя: Аз съм от ****** имам пакет за теб.
АЗ: В момента ме няма у дома, на работа съм.
Служителя: А знаеш ли къде е централна поща?
АЗ: Да.
Служителя: Ами може да си го вземеш от там, мисля че работят до 18ч.
2.Благодари ми, че съм го улеснил и ме нарече "братле" два пъти.
След като си прибрах пакета в 30 минутно препращане от гише на гише си задавам следните въпроси.
Защо има срокове и уговорени часове, след като никой не ги спазва?
Аз ли трябваше да ги улесня или те мен, след като аз плащам за доставката?
Е, ама защо питаш: очаква се от клиента по никакъв начин да не затруднява служителите, да си плати изрядно и даже за идеално извършената услуга да плати бакшиш!?!
ОтговорИзтриванеТова ни е животецът...