147-ти Миг (Алекс)

Днес, около 9ч. сутринта проведох следния разговор със служител на куриерска фирма.

1. Доставката закъсня с ден, като изрично бях им казал, че след 17ч. съм свободен, обещаха да ми звъннат 24часа преди да ми донесат пакета, за да се уговорим.

Служителя: Александър Камбуров?

АЗ: Да?

Служителя: Аз ли да се кача или ти ще слезеш? (???!)

АЗ: За?

Служителя: Аз съм от ****** имам пакет за теб.

АЗ: В момента ме няма у дома, на работа съм.

Служителя: А знаеш ли къде е централна поща?

АЗ: Да.

Служителя: Ами може да си го вземеш от там, мисля че работят до 18ч.

2.Благодари ми, че съм го улеснил и ме нарече "братле" два пъти.

След като си прибрах пакета в 30 минутно препращане от гише на гише си задавам следните въпроси.

Защо има срокове и уговорени часове, след като никой не ги спазва?

Аз ли трябваше да ги улесня или те мен, след като аз плащам за доставката?

1 коментар:

  1. Е, ама защо питаш: очаква се от клиента по никакъв начин да не затруднява служителите, да си плати изрядно и даже за идеално извършената услуга да плати бакшиш!?!

    Това ни е животецът...

    ОтговорИзтриване