2-ри Миг

След едноседмичното угояване и препиване и посрещането на новата година у нас и последователно чистене на човек му се преисква да почине. Ето инструментите, който ми трябват за тази цел-четката за зъби (станах късно-нужно е) ; цейлонския чай с повишено ниво на кофеин (след късното ставане-нормално е) ; дистанционното (да видя спортните новини-след едноседмично информационно затъмнение-интересно е) ; любимата книга за пълен релакс (неповторимо е) ; очилата (астигматизъм е) ; мишката за компа (за да напише поредния пост номер 2-забавно е) ; iPoda-да (за по лесно заспиване-красиво е)

да прочетеш всичко това-смешно е, за всичко останало МастерКард....
Етикети:

8 коментара:

  1. surviving kit :P
    искам искам да ми е красиво и на мен :P

    ОтговорИзтриване
  2. :D не видях такова лисче с късмет... :p

    ОтговорИзтриване
  3. затова ще си избера нещо от нещата, дето тука ги предлагаш :D
    ще подскажа-има екранче ;)

    ОтговорИзтриване
  4. така ли им викате на стъклата вече? :P:P

    ОтговорИзтриване
  5. :D iPod-a!!! Голяма реклама правиш на МастърКард обаче... :D

    ОтговорИзтриване
  6. ами верен служител съм повече от 3 години на МастерКард няма как - уважуха! :Д // моите очила са специални в зелен цвят са - и ако това не е екранче :Д

    ОтговорИзтриване
  7. впечатляващо е със зелените стъкла, но се придържам към единственото число, и колкото и да ми е трудно след тая реклама на очилата, оставам на айпода :P:P:P

    ОтговорИзтриване