Mиг 204 (Надя)



Слушала съм само легенди за борш-а, но тъй като семейството на майка ми са живели в Русия и като цяло не са фенове на руската кухня не съм попадала на това ястие никога през живота си. Докато днес съквартирантът на баща ми (поляк) не реши и той да сготви веднъж за нас. Още усещам ужаса в стомаха си. Не мислех, че нещо може да ми се стори по-отвратително от любимата яхния на баща ми - лучени пера с прясно мляко (даже не питайте как изглежда и как мирише това), но се оказа че имало. Първо и последно впечатление от полска кухня - никога повече :)

3 коментара:

  1. това не беше ли с някакво месо... или греша?

    ОтговорИзтриване
  2. това не е борш - това е някаква супа , която поляка я е кръстил борш, като полу-руснак ще кажа, че борша е мн добро ястие, ако се направи от специалист, а това са само руските жени, има два вида - "Ши", което е борш със цвекло и въпросната супа, но с месо, все още не си кусвала борш :):):)

    ОтговорИзтриване
  3. Ако беше с месо даже нямаше да се насиля да го ям от уважение към човека. С цвекло, морков и една камара други зеленчуци е. Обаче зеле на супа се оказа, че не пасва добре на моите рецептори :)

    ОтговорИзтриване